آموزش عکاسی

بیسواد آینده کسی است که نتواند تصویری ثبت کند.

(والتر بنیامین)

دوره های آموزش عکاسی خصوصی گروه هنری آکای با بهره گیری از اساتید مجرب شهر تبریز و به دور از تاکید بر تئوریهای غیر ضروری و با تلفیق کارگاه‌های عملی، بیشترین بازدهی را در کوتاهترین زمان برای شما خواهد داشت.

آموزش عکاسی

هم اکنون در دوره های جامع ما شرکت کنید!

دوره مقدماتی

دوره های مقدماتی ما شامل شناخت مبانی بصری و قوانین اولیه عکاسی و مبانی کار با دوربین اس ال آر، لنز ها، فیلتر ها و... می‌شود. همچنین شناخت نور و کادر بندی از سر فصل های این دوره است. در این دوره ۱۰ جلسه‌ای، ۲ جلسه آخر به صورت عملی و در محیط بیرون برگزار خواهد شد.

دوره تخصصی عکاسی آتلیه

دوره تخصصی عکاسی آتلیه ما مناسب کسانی است که قصد ورود به بازار کار در این زمینه را دارند. در این دوره مبانی کار با تجهیزات نور پردازی آتلیه و اصول نورپردازی پرتره به هنر آموزان عزیز آموزش داده خواهد شد. همچنین اصول عکاسی در فضای باز و نور طبیعی آموزش داده خواهد شد.

دوره تخصصی عکاسی مستند

عکاسی مستند اجتماعی و خیابانی که علاقه مندان زیادی جذب این ژانر شده اند. در این دوره تعریف عکاسی مستند، چگونگی کار با دوربین در عکاسی مستند، نحوه ارتباط با مردم و سوژه ها و نحوه ادیت عکس و شرکت در مسابقات و جشنواره ها به هنر آموزان عزیز آموزش داده می‌شود.

دوره تخصصی ویرایش تصویر

در این دوره نحوه ویرایش حرفه‌ای تصاویر در ژانر‌های مختلف با استفاده از نرم‌افزار فوتوشاپ تدریس خواهد شد. تکنیکهای ویرایش عکس‌های مستند، روتوش عکس، آماده سازی برای چاپ و ... از سر فصل‌های این دوره می‌باشد.

جلسات عکاسی فقط عملی

(جدید) جلسات فقط عملی عکاسی خیابانی در محیط بیرون برای افرادی که مقدمات استفاده از دوربین را می‌دانند بسیار مفید است. این جلسات با هماهنگی استاد و هنرآموز بوده و طی یک روز به صورت عملی آموزش خصوصی ارائه می‌گردد.

مشاوره تخصصی و انتخاب اثر

(جدید) سرویس ویژه مشاوره تخصصی و انتخاب آثار علاقه مندان برای شرکت در جشنواره ها یا برگزاری نمایشگاه ها توسط داور بین المللی. حرفه‌ای ترین مرکز ارائه خدمات ویرایش و انتخاب آثار.

توضیحات

  • توجه: تا اطلاع ثانوی آموزش عکاسی نداریم. 
  • لطفا تماس نگیرید.

 

سوالات متداول

خیر الزامی به داشتن دوربین نیست، اما برای تمرین و یادگیری بهتر است پس از مشورت با استاد، دوربین تهیه کنید. در مطلب خرید دوربین تا سقف ۵ میلیون تومان توضیحاتی دادیم که برای شروع مناسب هست.

شرایط خاصی برای شرکت وجود ندارد و هر شخص علاقه مندی می‌تواند در کلاس‌های عکاسی ما شرکت کند.

با توجه به اینکه دوره ها به صورت خصوصی  است، زمانبندی قابل برنامه ریزی می‌باشد. 

خیر! ما فقط عکاسی یادتون میدیم. برای گرفتن مدرک باید با مطالعه کتب مربوط به تاریخ هنر و … به سازمان فنی و حرفه‌ای مراجعه بفرمائید.